Familjen Sthlm AB är ett aktiebolag som grundades år 2011 och som verkar inom "Reklambyråverksamhet". Under år 2025 omsatte företaget 64 056,26 Tkr kronor. Under år 2025 omsatte företaget 64 056,26 Tkr kronor vilket innebär en minskning med −12 383,7 Tkr jämfört med föregående år. Denna negativa trend tyder på att företaget står inför vissa utmaningar i framtiden. Företagets vinstmarginal låg på -0% och gjorde under året en förlust på −278,0 Tkr. Under 2025 skedde ingen större förändring vad gäller företagets vinstmarginal. Familjen Sthlm AB har under året haft en personalstyrka bestående av 36 medarbetare. År 2025 minskade antal anställda med -23%. Den genomsnittliga åldern i styrelsen är 53 år.
Årsredovisningar med AI-analys
Här kan du ladda ner årsredovisningar kostnadsfritt med en AI-baserad analys. Använd verktyget och få en sammanfattning av den senaste inkomna årsredovisningen för
företaget.
Firman tecknas av styrelsen Firman tecknas två i förening av ledamöterna Dessutom har verkställande direktören rätt att teckna firman beträffande löpande förvaltningsåtgärder
Varumärken
Göta Pro
Registreringsnummer:
517060
Ansökningsdatum:
2013-10-21
Registreringsdatum:
2014-01-31
Reg. utgång:
2024-01-31
Typ:
Ordmärke
Svea Pro
Registreringsnummer:
517061
Ansökningsdatum:
2013-10-21
Registreringsdatum:
2014-01-31
Reg. utgång:
2024-01-31
Typ:
Ordmärke
Swe Gov Pro
Registreringsnummer:
517058
Ansökningsdatum:
2013-10-21
Registreringsdatum:
2014-01-31
Reg. utgång:
2024-01-31
Typ:
Ordmärke
Swe Type
Registreringsnummer:
517059
Ansökningsdatum:
2013-10-21
Registreringsdatum:
2014-01-31
Reg. utgång:
2024-01-31
Typ:
Ordmärke
Källa: Patent- och registreringsverket
Bakgrundskontroll
Vill du undvika osäkerhet och minimera riskerna i dina affärsrelationer?
Kolla om Familjen Sthlm AB eller företagets befattningshavare förekommer i svenska domstolar!
Med våra bakgrundskontroller får du direkt insyn i om företag eller dess nyckelpersoner förekommer i domstolshandlingar. Våra tjänster
ger dig omedelbara svar och ökar din trygghet och förtroende när du ska ta beslut om nya samarbeten.