Om Farmen I Kulltorp AB
Farmen I Kulltorp AB är ett aktiebolag som grundades år 2025 och är verksamt inom "Odling av spannmål (utom ris), baljväxter och oljeväxter". Farmen I Kulltorp AB hade i genomsnitt 0 anställda under året.
Årsredovisningar med AI-analys
Ingen årsredovisning hittades.
Säkerhetsrapport
Förekomst i rättsliga sammanhang
Nedan presenteras resultatet för Farmen I Kulltorp AB och dess befattningshavare.
Träffar hittades i rättsliga mål
Vi har identifierat att företaget eller dess befattningshavare förekommer i rättsliga sammanhang.
* I rapporten får du detaljerade sammanfattningar av de mål som påträffats, relevanta fakta och källhänvisningar. Vid tvistemål visas information om både kärande och svarande part. Originalhandlingar levereras endast vid tvistemål.
Beställ fullständig säkerhetsrapport
Välj tillägg för att få en komplett bild av bolaget:
* När du genomför köpet av kreditupplysning godkänner du
Creditsafes villkor för kreditupplysningstjänster.
För att se kreditupplysning måste du vara inloggad och verifierad med BankID.
Köp både Säkerhetsrapport och Kreditupplysning för
249kr
(ordinariepris 308kr).
Riskanalys
Denna riskanalys visar bolagsparametrar där du bör vara extra uppmärksam och genomföra en manuell bedömning. Verktyget är inte avsett att användas som ett automatiserat beslutsstöd. Sammanfattande poäng visas endast i informationssyfte. Gör alltid en manuell kontroll innan beslut fattas.
Hämtar riskanalys ...
Verklig huvudman
Nils Arne Kenneth Johansson (70 år)
Ingrid Anna-Karin Johansson (68 år)
Befattningshavare (4)
Nils Arne Kenneth Johansson (70 år)
Styrelse
Ingrid Anna-Karin Johansson (68 år)
Styrelse
Emma Cecilia Sugini Patel (42 år)
Styrelsesuppleant
Lina Angela Elisabet Johansson (39 år)
Styrelsesuppleant
Firmatecknare
Firman tecknas av styrelsen Firman tecknas var för sig av ledamöterna
Koncernstruktur
Farmen I Kulltorp AB ingår inte i någon koncern.
Bolagshändelser
Inga bolagshändelser.
Du kan inte bevaka företag förens du har verifierat din epostaddress.
Vill du skicka verifikationslänken
igen?